Բնագետների մասնախմբի գործունեությունը մայիսին

Բնագիտության մասնախմբի գործունեությունը մայիսին

Մշակումներ                                           

Կրթահամալիրի սարքաշինության լաբորատորիայում պատրաստված սարքի միջոցով իրականացվող փորձեր։ Ներկայացնում են Գոհար Իսկանդարյանը, Գայանե Մխիթարյանը, Նունե Թեմուրյանը

Բնագիտական առարկաներ դասավանդողների հավաք

2024թ․ մայիսի 8, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

Պատասխանատուները ներկայացրել են իրենց տարբերսակները։ Մասնախումբը քննարկել է։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները հրապարակվել են ժամանակին;

Առաջին մակարդակ – Անժելա Բլեյան

Երկրորդ մակարդակ – Անի Ժամհարյան

Երրորդ մակարդակ – Նունե Թեմուրյան

Չորրորդ մակարդակ – Անուշ Ասատրյան

2024թ․ մայիսի 15, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

Դպրոց պարտեզներում «Բնագիտություն» դասավանդողները ներկայացրել են, մասնախումբը քննարկել և հավանություն է տվել «Իմացունի հրճվանք» ծրագրի սովորողներին մայիսին առաջարկվող փորձերին

2024թ․ մայիսի 22, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

Անուշ Ասատրյանը ներկայացրեց ածխաջրի հայտնաբերումը բույսում , Հասմիկ Ուզունյանը ներկայացրեց խմորասնկեր։

2024թ․ մայիսի 29, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

 Բնագիտության մասնախումբը հունիսին

Մեթոդական աշխատանք

«Իմացունի հրճվանք» ծրագրի սովորողներին առաջադրված փորձերի և դրանց օրինակների ժողովածույի ստեղծում։ Պատասխանատուներ Իվետա Ջանազյան, Գոհար Հովհաննիսյան, Աննա Երիցյան, Շուշան Ալեքսանյան, Անժելա Բլեյան։

Մասնագիտական զարգացում

Ինքնաշեն սարքերի պատրաստում։

Թարգմանություն

Ինքնակրթություն

Հունվար-մայիս ամիսներին ընթերցած մասնագիտական գիրք, հոդված; Ներկայացնում են դասավանդողները;

Շուշան Ալեքսանյան

Սաֆարյան֊ Պտղաբուծություն բոլորի համար

Թորոսյան֊ Հայաստանի դեղաբույսերը

Трайтак-Книга для чтения по ботанике

Нищева-Опыты, эксперименты, игры

Համացանցից հղումները մի երկուսը կդնեմ, բայց դրանք շատ են, օգտվում եմ ինչի կարիքն այդ պահին կա։

Նունե Թեմուրյան

«Библиотечки «Квант»» Опыты в домашней лаборатории․

Я. И. Перельман Занимательная физика․

Шон Кэрролл  Квантовые миры и возникновение пространства-времени

 Մասնագիտական թեմաներով բազմաթիվ փոդքասթներ և հոդվածներ․

Что такое сингулярность?

Gravity is one of the fundamental physical interactions.  /Gravity visualized/

Գրավիտացիան ֆիզիկական հիմնարար փոխազդեցություններից մեկն է․

«Ոչ ինտուիտիվ կամ «խելագար» տեսություն՝ քվանտային տեխնոլոգիաների առավելություններն ու վտանգները»

«Արհեստական բանականությունը զգացմունքներ է ձեռք բերում, դառնում հասարակության անդամ․ Դավիթ ՅԱՆ»

А кому она нужна эта наука? Лекция Владимира Морозова, часть I

 Այս ընթացքում բավականին հանգամանալի ուսումնասիրել եմ, ինչպես նաև դասավանդել եմ EnCode It School  IT ծրագրավորման կենտրոնում  Scratch / Արմաթ ինժեներական լաբորատորիաներ, «Նաիրի» ծրագրավորման վիզուալ լեզու։ Ինչո՞ւ մուտք գործել ծրագրավորման աշխարհ հենց scratchի միջոցով?

Программирование – вторая грамотность.

 Ինչպես նաև նշեմ, որ ողջ տարվա ընթացքում մասնակցել եմ Պատանի Հետազոտողների կողմից կազմակերպվող վեբինարհանդիպումներին և սեմինար պարապմունքներին։

Անի ժամհարյան

 Ուսումնասիրել եմ քիմիայի 1-ին շտեմարանը,կարդացել եմ այս գիրքը՝

  1. Մելքումյան Լ.- Էկոլոգիայի հիմունքներ

Անուշ Ասատրյան

Այստեղից եմ տարբեր հոդվածներ կարդացել։

https://rosuchebnik.ru/material/interesnye-fakty-o-dnk

Հոդված

Էկոտուրի շրաջանակներում շրջայց դպրոց պարտեզներով

Արևելյան դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատուներ Իվետա Ջանազյան, Գոհար Հովհաննիսյան

Արևմտյան դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատու Շուշան Ալեքսանյան

Հարավային դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատու Աննա Թամրազյան

Հյուսիսային դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատու Անժելա Բլեյան

Հետազոտական ավագ դպրոց վարժարանի սովորողների հետազոտական աշխատանքների պաշտպանություն; Գոհար Իսկանդարյան, Անուշ Ասատրյան, Վեներա Խառատյան

Անուշ Ասատրյանի ղեկավարած աշխատանքներ

Մանե Մկրտչյան աշխատանքը տես ` այստեղ, Միքաելա Մարաշելյան աշխատանքը տես `

այստեղ, Գրիգոր Ստեփանյան աշխատանքը տես ` այստեղ։ .Անիտա Գրիգորյան աշխատանքը տես `

այստեղ։

Վեբերա Խառատյանի ղեկաված աշխատանքներ

Մարաշյան Միքաելլա , 11-րդ դասարան

Նարե Մուրադյան  11-րդ դասարան

Էլիոնոր Պետրոսյան  10-րդ դասարան

Գրել պատասխան

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code
     
 

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>