Բնագիտության մասնախումբի անելիքները մայիսին
Մշակումներ
Կրթահամալիրի սարքաշինության լաբորատորիայում պատրաստված սարքի միջոցով իրականացվող փորձեր։ Ներկայացնում են Գոհար Իսկանդարյանը, Գայանե Մխիթարյանը, Նունե Թեմուրյանը
Բնագիտական առարկաներ դասավանդողների հավաք
2024թ․ մայիսի 8, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա
Պատասխանատուները ներկայացնում են մայիսի ֆլեշմոբի առաջադրանքները։
Առաջին մակարդակ – Անժելա Բլեյան
Երկրորդ մակարդակ – Անի Ժամհարյան
Երրորդ մակարդակ – Նունե Թեմուրյան
Չորրորդ մակարդակ – Անուշ Ասատրյան
2024թ․ մայիսի 15, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա
Դպրոց պարտեզներում «Բնագիտություն» դասավանդողները ներկայացնում են «Իմացունի հրճվանք» ծրագրի սովորողներին մայիսին առաջարկվող փորձերը
2024թ․ մայիսի 22, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա
Փորձեր կենսաբանություն դասավանդելիս։ Ներկայացնում են Անուշ Ասատրյանը, Հասմիկ Ուզունյանը։
2024թ․ մայիսի 29, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա
Բնագիտության մասնախումբը հունիսին
Մեթոդական աշխատանք
«Իմացունի հրճվանք» ծրագրի սովորողներին առաջադրված փորձերի և դրանց օրինակների ժողովածույի ստեղծում։ Պատասխանատուներ Իվետա Ջանազյան, Գոհար Հովհաննիսյան, Աննա Երիցյան, Շուշան Ալեքսանյան, Անժելա Բլեյան։
Մասնագիտական զարգացում
Ինքնաշեն սարքերի պատրաստում։
Թարգմանություն
Ինքնակրթություն
Հունվար-մայիս ամիսներին ընթերցած մասնագիտական գիրք, հոդված; Ներկայացնում են դասավանդողները;
Հոդված
Էկոտուրի շրաջանակներում շրջայց դպրոց պարտեզներով
Արևելյան դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատուներ Իվետա Ջանազյան, Գոհար Հովհաննիսյան
Արևմտյան դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատու Շուշան Ալեքսանյան
Հարավային դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատու Աննա Թամրազյան
Հյուսիսային դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատու Անժելա Բլեյան
Հետազոտական ավագ դպրոց վարժարանի սովորողների հետազոտական աշխատանքների պաշտպանություն; Գոհար Իսկանդարյան, Անուշ Ասատրյան, Վեներա Խառատյան
Գրել պատասխան