Բնագիտության մասնախմբի անելիքները 2024թ․ մայիսին

Բնագիտության մասնախումբի անելիքները մայիսին

Մշակումներ

Կրթահամալիրի սարքաշինության լաբորատորիայում պատրաստված սարքի միջոցով իրականացվող փորձեր։ Ներկայացնում են Գոհար Իսկանդարյանը, Գայանե Մխիթարյանը, Նունե Թեմուրյանը

Բնագիտական առարկաներ դասավանդողների հավաք

2024թ մայիսի 8, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

Պատասխանատուները ներկայացնում են մայիսի ֆլեշմոբի առաջադրանքները։

Առաջին մակարդակ – Անժելա Բլեյան

Երկրորդ մակարդակ – Անի Ժամհարյան

Երրորդ մակարդակ – Նունե Թեմուրյան

Չորրորդ մակարդակ – Անուշ Ասատրյան

2024թ մայիսի 15, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

Դպրոց պարտեզներում «Բնագիտություն» դասավանդողները ներկայացնում են «Իմացունի հրճվանք» ծրագրի սովորողներին մայիսին առաջարկվող փորձերը

2024թ մայիսի 22, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

Փորձեր կենսաբանություն դասավանդելիս։ Ներկայացնում են Անուշ Ասատրյանը, Հասմիկ Ուզունյանը։

2024թ մայիսի 29, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

 Բնագիտության մասնախումբը հունիսին

Մեթոդական աշխատանք

«Իմացունի հրճվանք» ծրագրի սովորողներին առաջադրված փորձերի և դրանց օրինակների ժողովածույի ստեղծում։ Պատասխանատուներ Իվետա Ջանազյան, Գոհար Հովհաննիսյան, Աննա Երիցյան, Շուշան Ալեքսանյան, Անժելա Բլեյան։

Մասնագիտական զարգացում

Ինքնաշեն սարքերի պատրաստում։

Թարգմանություն

Ինքնակրթություն

Հունվար-մայիս ամիսներին ընթերցած մասնագիտական գիրք, հոդված; Ներկայացնում են դասավանդողները;

Հոդված

Էկոտուրի շրաջանակներում շրջայց դպրոց պարտեզներով

Արևելյան դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատուներ Իվետա Ջանազյան, Գոհար Հովհաննիսյան

Արևմտյան դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատու Շուշան Ալեքսանյան

Հարավային դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատու Աննա Թամրազյան

Հյուսիսային դպրոց պարտեզ՝ պատասխանատու Անժելա Բլեյան

Հետազոտական ավագ դպրոց վարժարանի սովորողների հետազոտական աշխատանքների պաշտպանություն; Գոհար Իսկանդարյան, Անուշ Ասատրյան, Վեներա Խառատյան

Գրել պատասխան

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code
     
 

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>