Փետրվարին կատարված աշխատանքներ

Մշակումներ

Նոր սարքով արվող փորձերի մեթոդական ուղեցույցների մշակում

Այցելություն «Հիդրոօդերևութաբանության և մոնիթորինգի կենտրոն» ՊՈԱԿ, Գայանե Մխիթարյան

Բնագիտական առարկաներ դասավանդողների հավաք

2024թ․ հունվարի 31, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

Դպրոց պարտեզներում «Բնագիտություն» դասավանդողները ներկայացնում են «Իմացունի հրճվանք» ծրագրի սովորողներին փետրվարին առաջարկվող փորձերը։

2024թ․ փետրվարի 7, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

Պատասխանատուները ներկայացնում են փետրվարի ֆլեշմոբի առաջադրանքները։

Ֆլեշմոբ

Առաջաին մակարդակ – Անժելա Բլեյան

Երկրորդ մակարդակ – Անի Ժամհարյան

Երրորդ մակարդակ – Նունե Թեմուրյան

Չորրորդ մակարդակ – Վեներա Խառատյան

2024թ․ փետրվարի 14, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

Ինժեներատեխնիկական ստեղծագործության կենտրոնում պատրաստված սարքը ներկայացնում են Գնել Հարությունյանը և Գոհար Իսկանդարյանը

2024թ․ փետրվարի 21, ժամը 14։30, ինժեներատեխնիկական ուսումնական կենտրոն

45 րոպե ինժեներատեխնիկական ուսումնական կենտրոնում, սարքաշինության լաբորատորիա, Արման Ենգիբարյանը ցուցադրեց նոր փորձ՝ ձայնային ալիքների ռեզոնանս։

2024թ․ փետրվարի 28, ժամը 14։30, ֆիզիկայի լաբորատորիա

Փորձարարական աշխատանքը կենսաբանության պարապմունքներին ներկայացնում են Հասմիկ Ուզունյանը, Անուշ Ասատրյանը։

Այս հավաքը հետաձգվեց, քանի որ նույն օրը ունեինք աշխատողների ընդհանուր ժողով և  պատանիների «Երևան» սիմֆոնիկ նվագախմբի համերգը։

Մեթոդական աշխատանք

Նոր սարքի միջոցով արվող փորձեր․ Գոհար Իսկանդարյան, Նունե Թեմուրյան, Գայանե Մխիթարյան

Մասնագիտական զարգացում

Հանրապետական առարկայական օլինպիադաների մարզային փուլի խնդիրների քննարկում

Խնդիրները ուղարկված են դասավանդողներին, սովորողների հետ քննարկելու համար։

Թարգմանություն

«Բակտերիաների կայունությունը դեղերի նկատմամբ կարող է օգտակար լինել», թարգմանությունը Հասմիկ Ուզունյանի։

Ինքնակրթություն

Հոդված

Գրել պատասխան

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code
     
 

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>